Marketing a weben

Egy megfelelően optimalizált weboldal vagy webáruház, egy jó e-mail vagy közösségi oldal kampány naponta akár több száz látogatót is vásárlóvá konvertálhat. A siker kulcsa nem más, mint elérni, megszólítani azokat az embereket, döntéshozókat, akik pontosan azt a terméket vagy szolgáltatást keresik, amit mi kínálunk, majd végigvezetni őket a célunk eléréséhez szükséges úton.

Hogyan érhetünk el a döntéshozókhoz?

Marketing a webenA kattintás alapú (Pay Per Click) hirdetések rugalmas, azonnal változtatható paramétereiből adódóan Ön képes csak azokat a hirdetéseket megtartani, amelyek jól szerepelnek, vagy magas az átkattintási arányuk, illetve megfelelő arányban konvertálják a látogatókat vásárlókká.

A kattintás alapú költségelszámolás ezen felül lehetőséget ad a marketing keret folyamatos kontroll alatt tartására is.

A rövid szöveges vagy képes hirdetések egyik legfőbb pozitíva a célozhatóság: a keresőkben való megjelenésnél célozhatunk kulcsszavakra, de azt is kiválaszthatjuk, hogy mely portálokon jelenjen meg hirdetésünk. Ebben segít nekünk a Google AdWords hirdetési rendszer.

Az analitikus PPC-kampányok előnyei a hagyományos online kampányokkal szemben:

  • Teljes mérhetőséget biztosítanak az Google Analytics-integrációnak köszönhetően.
  • A kampányok megtérülési mutatóiról precízen értesülünk.
  • Rendkívül célzott elérés: csak azok felé kommunikálunk, akik valóban a célcsoportunkhoz tartoznak, nincs meddőszórás, nincs felesleges vagy nem beazonosítható költség.
  • Rugalmasan módosítható, finomhangolható, így biztosítja a maximális hatékonyságot.

Ön tudja, hogy milyen forrásból származnak weboldala látogatói?

A hírlevél küldés régi marketingelem, de manapság felértékelődött a szerepe.

Számtalan megoldás létezik, azonban sokkal lényegesebb, hogy milyen címlistával dolgozunk, milyen tartalmú hírlevelekkel kommunikálunk, és mennyire folyamatosan tesszük ezt. Nagyon jó eredményeket lehet elérni vele az értékesítés területén, de itt is, mint mindenhol, nagy a reklámzaj. Ki kell tűnni a tartalommal és a kreatív elemekkel.

Látogatottság mérés, elemzés és növelés

Webes megjelenésünk tökéletesítésének egyik sarkalatos pontja a látogatottság mérése, illetve online kampányaink eredményeinek követése és elemzése. Ezért elengedhetetlen egy professzionális webanalitika rendszer (Google Analytics) használata, hiszen a pontos adatok ismeretében változtathatunk oldalunk gyenge pontjain, ezzel is növelve a látogatottságot.

Marketing a weben

Válasszunk bármilyen online hirdetési formát termékünk vagy szolgáltatásunk promóciójára, elsődleges szempont legyen az eredmények mérhetősége!

Ügyfeleink és együttműködő partnereink

Fujitsu, LG, Microsoft, Magyar Telekom, VMware, Amplifon, CNI, Generali, KH, NKEK, Partner Cable, Polipack