Közösségi média
A 20. században még az információ, a 21. században már az értékes információ a hatalom. Ma már nem egy-kettő, hanem több száz rádió- és TV-csatorna, valamint több százmillió weboldal és megszámlálhatatlan információforrás közül válogathatunk.
Ezt az óriási adathalmazt feldolgozni gyakorlatilag lehetetlen. Ezért a felesleges tudás felhalmozása helyett inkább megszűrjük, és számunkra hasznossá tesszük a minket ért impulzusokat. A cél: értéket teremteni belőle saját magunk számára.
A felhasználó ma már nem passzív fogyasztó, hanem nagyon is aktív médiatartalom-előállító, aki pillanatok alatt bekapcsolódik a közösségi médiatérbe, „csiripel”, posztol, blogol és az okostelefonján keresztül tölti fel és le a különféle tartalmakat.
Csapatunk nem csak aktív szereplője ennek a játéktérnek, de üzleti szempontból is tisztában van azzal, mennyire fontos a tartalomszolgáltatók és márkatulajdonosok megjelenése a közösségi médiában.
Egy sikeres közösségi kampány elsősorban egy kreatív ötletre épülő koncepción, a megfelelő közösségi felületek kiválasztásán, valamint az interaktív közösségépítésen múlik.
Fontos kiemelni, hogy önmagában a közösségi felületek semmit sem érnek, ha nem töltjük fel tartalommal. Ezért egy sikeres közösségi média marketing kampány elengedhetetlen feltétele a folyamatos, minőségi tartalomszolgáltatás, hogy követői valóban piacot jelentsenek, ne pedig passzív, inaktív tömeget.