Arculat és nyomdai anyagok
Vizuális világban élünk. A külvilágból érkező információk mintegy 80%-át látásunk révén dolgozzuk fel, a látvány határozza meg a döntéseinket. Így nem kérdéses milyen sokat jelent a megfelelő, az Ön cégéhez illeszkedő arculat.
Az első benyomás és kapcsolatteremtés
Első benyomást tenni csak egyszer lehet. Ha minden esetben megfelelő küllemmel nyit a világ felé, profi szakmaiságot és megbízhatóságot sugall - ami az üzleti életben elengedhetetlen, továbbá mindezt barátságosan teszi és ha a külalak is megfelelő harmóniában áll cégével, akkor lesz a jó még jobb. A jó dizájn tehát jó üzlet.
Kreatív munkálatok – ha nem használják, még nincs kész!
A kreatív ötletelést és munkákat bátran ránk bízhatja, Önnek csupán pár szót kell mondania magáról, termékéről, illetve cégéről, segítő kezet nyújtunk akkor is, ha Önben még nem teljesen fogalmazódott meg, hogy mit is szeretne. Ebben segítünk Mi, hogy Ön mindig azt a legjobb eredményt kapja, amit vár, még akkor is, ha még nem tudja pontosan mi is az. A megfelelően megtervezett esztétikus arculat az ideális eszköz ahhoz, hogy egyedivé tegye vállalati megjelenését és hogy könnyen megjegyezhető, azonnal felismerhető külsőt kapjon.
A jó külső lehetőséget teremt, hogy cégéből vagy termékéből kihozzuk a maximumot
Az arculat sosem egy szépen megtervezett, öncélú grafika, hanem a cég értékesítési rendszerének része, amely támogatja marketing kommunikációját, eladásait, kiemeli cége értékeit, szolgáltatásait, így lépéselőnyhöz segíti Önt. A kinézet sosem mehet a használhatóság kárára. A felhasználóbarát felület és a szemet gyönyörködtető kinézet közötti határmezsgye hajszálvékony és a megfelelő küllem ezen a határmezsgyén egyensúlyozva készül. Ez a fajta figyelem és odaadás tesz egy grafikust megfelelő – nem öncélú – üzleti dizájnerré, ezáltal kiemelve vállalatát a tömegből. Az arculati elemek készítése folyamán tanúsított törődés és akkurátusság a felhasználók tisztelete. A legmagasabb szinten: magától értetődővé tesszük a terméket.
Innovatív és modern dizájn
A technikai fejlődés mindig új lehetőséget kínál az innovatív dizájn számára. Elég, ha csak visszatekintünk az elmúlt 10 év hirdetéseire és weblapjaira. A webfejlesztők és a grafikusok által készített dizájnok közötti különbségek ez alatt az idő alatt mélyültek el igazán. Ezt úgy lehetne megfelelően jellemezni, mintha egy puskagolyót szeretnénk kézzel eldobni. Tehát a jó dizájnnak mindig együtt kell fejlődnie az innovatív technológiákkal és nem lehet olyan szakemberekre bízni, akiknek más a szakterületük.
A változás jó!
Már meglévő arculat megváltoztatása vagy megújítása egy utalás lehet arra, hogy a cégen belül valami átalakult. Legyen szó fejlődésről, profilváltásról vagy akár a tulajdonosi kör módosításáról, egy új arculat hűen tükrözheti azt, hogy halad a korral és nem fél a változástól. A jó és friss arculat azt teszi cégével, amit a Rock and Roll tett a világgal… megmentheti.
Grafikai munkák, melyeket nyugodt szívvel ránk bízhat
- Logó, névjegykártya, boríték, levélpapír
- Szórólap, brosúra, cégismertető
- Plakát, CityLight, roll-up, molinó
- Toll, bögre, egéralátét, pendrive grafika
- Üdvözlő-, képeslap, magazin- és lemezborító
- Étlapok, itallapok, tányér- és poháralátét
- Pontgyűjtő, törzsvásárlói és egyéb kártyák
- E-mail, hírlevél, Word és Power Point sablon
- Facebook, Twitter, YouTube oldalak testre szabása
Szolgáltatásszintek, csomagok
All inclusive | Digital | Startup | |
---|---|---|---|
Logó (színes, szürkeárnyalatos, inverz) | X | X | X |
Névjegykártya | X | X | X |
Boríték, levélpapír | X | X | X |
E-mail sablon | X | X | |
Hírlevél sablon | X | X | |
Word sablon (fejléces papír) | X | X | |
Power Point sablon | X | X | |
Facebook, Twitter, YouTube kinézet | X | X | |
Bemutatkozó brosúra | X | ||
Plakát, roll-up vagy molinó | X | ||
Arculati kézikönyv | X |